środa, 20 stycznia 2016

Nasz blog kulinarny


Witam serdecznie:))


    Od dawna obiecywałam sobie, że zacznę wreszcie kiedyś publikować po kolei wszystkie moje kulinarne receptury. No i stało się. Znalazłam trochę wolnego czasu, natchnienia i są. Dużą część z nich oczywiście opracowałam lub udoskonaliłam sama. Pozostałe mam w głowie nie wiadomo skąd. Pozyskane, a to z internetu, a to z podparywania przyjaciółek i rodziny.

Jeśli chcecie i Wy podparzeć, co pichcę w zakamarkach mojej jagodowej kuchni, to koniecznie zajrzyjcie do naszej Jagodowej Książki Kucharskiej. 
Mam nadzieję, że  wystarczy mi wytrwałości i wpisów wciąż będzie przybywać, a Wam nie zabraknie ciekawych inspiracji kulinarnych.

Pozdrawiam i życzę miłego gotowania:))


jagodowapolana.blox.pl

Agroturystyka Jagodowa Polana



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz