czwartek, 21 stycznia 2016

Słodkie laurki na Święto Babć i Dziadków



Dzisiaj 21 stycznia.

Nie zapomnijmy o naszych ukochanych babciach i dziadkach. Na pewno z utęsknieniam czekają na nasza wizytę. Kwiaty i życzenia są oczywiście zawsze na miejscu, ale możemy pójść dalej.
Pomysłów jest masa. Oczywiście najważniejsza jest pamięć. Ale jeśli mamy czas, aby zrobić coś wspólnie z naszymi dziećmi, to na pewno będzie to jedno z piękniejszych rodzinnych wspomnień. Jestem przekonana, że dziadkowie będą zachwyceni, a i my w przyszłości będziemy mogli liczyć na pamięć naszych wnucząt.
  
W tym roku  postanowiliśmy uhonorować naszych kochanych seniorów słodkim maślano-waniliowym podarunkiem. Mało, że jest on dekoracyjny, to jeszcze można go schrupać podczas jednego z długich zimowych wieczorów.
Przepis znajdziecie w naszej Książce Kucharskiej pod linkiem umieszczonym na dole strony. Skorzystałam z mojej wypróbowanej receptury na maślane kruche ciasteczka, jedyne co zmieniłam, to grubość ciasta, które rozwałkowałam tym razem na 6mm.





                Prace jeszcze trwaja, ale myślę, że nie wyszło nam najgorzej;) 


                    Życzę miłego wycinania, wypiekania i malowania, 
                      a wszystkim cudownym Babciom i Dziadkom                                                                   wspaniałych wnucząt 
                      oraz wielu lat w zdrowiu i szczęściu!


OTO LINK DO MOJEGO PRZEPISU na słodkie serduszka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz