środa, 9 grudnia 2015

Dlaczego Jagodowa Polana?

Dlaczego <Jagodowa Polana>?

Pierwszy post.

Spróbujmy...
TOJAgodowa Polana.
Skąd nazwa? 
Z życia, z natury, z tego co mnie otacza, czym żyję, co jest częścią mnie.



Jagody - kocham! Wychodzę za próg, na polanę, zrywam, jem, dodaję do ciasta. Pachnie w całym domu! Zapach mojego jagodowego ciasta miesza się z zapachem świerkowego lasu.
Las - dookoła mnie, trwa na straży, szumi, śpiewa, przynosi dary...
Tatry - dają odpowiednią perspektywę - pierwsze spojrzenie każdego ranka, i ostatnie z wieczora.
Gorce  - otaczają mnie swoją poranną mgłą...Są zawsze obok. To kilometry wydeptanych przeze mnie ścieżek, tysiące zdjęć, wspomnień z każdej pory roku...
Dom - na jagodowej polanie wśród lasu, z widokiem na Tatry. Moje miejsce w Gorcach. Dom dla mnie i dla gości, życie i marzenie, odpoczynek i praca, radość i codzienna troska. 
Zajrzyj, wejdź. 
Zapraszam.


www.jagodowapolana.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz